Exclusive (the forever edition)

Julmusten är slut, och Chris Brown känns inte lika fin att lyssna på sedan han misshandlade Rihanna.
Även om hon nu säkert förtjänade det den lilla fittan.
Jag städade i cirka 3 timmar och jag höll på att spy X antal gånger av alla möglande drycker.
Men nu är det över och jag har det jätte jätte fint på rummet.
Det verkar som att nästan alla jag känner bara kan lägga sig i sängen och kolla på film eller bara chilla allmänt hemma.
Jag kan verkligen inte. Jag måste göra något konkret hela tiden, eller kolla på något ovanligt bra på Tv:n.
Annars blir jag så jäkla uttråkad.
Nu är klockan halv tio, och jag orkar inte sitta vid datorn mer, det är inte lönt att vara med någon kompis och dessutom är det bara skit på TV.
Vad gör man liksom!?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Förstår ditt problem, däremot är bilden väldigt snygg!

2009-12-27 @ 22:16:13
URL: http://ensamseglarn.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha.. hehehe.. den lilla fittan.

2009-12-30 @ 01:01:07
Postat av: Maja

Det var kvällens underhållning. Det var roligt. hej

2009-12-30 @ 01:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0