23 (I used to ride a bike)

Imorse var en fruktansvärd morgon!
Som vanligt så gick jag ner i bara kalsonger och linne och skulle göra lite frukost.
Idag hade jag dessutom råkat ta på mig mina äldsta kalsonger som har kanske ett eller två hål..
När jag kom in i köket så stod min faster och mina kusiner där (som är 20, 22 och 25).
Jag hade ju redan tagit typ tre kliv in i köket, så när jag väl var där inne kunde jag ju liksom inte springa iväg.
Så var jag då tvungen att verka jätte glad och överraskad.
Samtidigt som jag märkte att det var någonting som hängde utanför mina kalsonger.................................

Nu tänkte jag typ gå och ta livet av mig! :D


Kommentarer
Postat av: josefine ko

hahahahahhaa åååååh vad fint! :') <3<3<3<3<3

2009-12-06 @ 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0