2009 topplista. Plats nummer 3

Ni trodde väl inte att jag hade glömt bort topplistan?
I och för sig är det nog bara jag som tycker att listan är intressant och sitter med spänning och väntar på topp 3, trots att jag själv vet. Hur som helst, här kommer årets 3:e roligaste händelse.

I början på Augusti drog jag, Lisa, Siri och Lina P till Köpenhamn för att kolla på Aqua. Kvällen slutade inte riktigt som vi hade tänkt oss, då vi bara fick se en glimt av Aqua, men vi fick däremot en stor dos skratt på en liten grön bänk mitt på Tivoli, bråk mellan Lina och en dansk fet gubbe, fina shots på gayklubben Cancan, och en vild natt i centrala Köpenhamn. En av de roligaste kvällarna i mitt liv faktiskt, och jag är glad att jag fick dela den med några av mina bästa vänner!


Kommentarer
Postat av: Lisa

love that kväll<3 (är dessutom väldigt glad att den är med på listan:D) och HAHA, vill också ha de där bilderna!

2009-12-27 @ 15:52:28
URL: http://ensamseglarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0