2009 topplista. Plats nummer 2

Nu börjar vi närma oss förstaplatsen.
Hm, undrar vad det kan vara..?
Här kommer i alla fall plats nummer 2:

Det var en kväll i Juli, och det var just i den vevan då vädret var som varmast i somras.
Det var sedan länge bestämt att jag, Josefine, Elin och Maja skulle åka till Köpenhamn och dansa på gayklubb.
Foxy club var det självklara valet, men bara någon timme innan vi skulle ta tåget över sundet så tänkte jag och Frick att det kanske vore smart att kolla på hemsidan ifall det skulle vara något problem.
Och självklart står det med stora danska bokstäver "Foxy er lukket" som ganska lätt kan översättas till "Foxy är stängt". Men vi chansade och åkte över ändå. Det började med shots på alltid lika fina Cancan, och sedan tipsade en kille oss om en annan gayklubb vid namn "Be proud".
Jag kan inte beskriva hur himla underbar och sjuk den kvällen var, men låt oss säga såhär.
Vi dansade hela natten, och då menar jag hela natten, i 40 gradig sommarvärme, alkoholen var godare än nånsin, alla var lagom fulla och musiken var så perfekt som den kan bli.
Jag hade länge den här händelsen som plats nummer ett, men imorgon förstår ni varför den här händelsen inte ligger etta.





Kommentarer
Postat av: Anonym

ta inte ut vinsten i förtid. ;)

2009-12-27 @ 19:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0