2009 toplista. Plats nummer 1

Jag tror faktiskt att de flesta kan lista ut vad som ligger på plats 1 om man verkligen tänker efter.
Tre ord: It's Britney bitch!

Vad skulle annars ligga etta om det inte var Britney? Inget i hela världen kan slå den dagen.
Det finns inga ord att beskriva dagen med. Det var sommar, och jag hade sett fram emot dagen i tre månader. Britney har varit min favorit artist sedan hon slog igenom i slutet på 90-talet.
Ingen annan har jag velat se lika mycket. Om jag hade fått erbjudandet att få hänga med Lady Gaga en hel dag, plus kontanter på 5 000  hade jag ändå hellre sett Britneys Circus tour i Globen.
Aldrig nånsin har jag gråtit, skrattat och skakat så mycket som när Britney kom ner från taket. Det är kanske svårt för vissa att förstå, och att det låter ganska töntigt. Men alla människor, och då menar jag alla vet vem Britney är, alla har hört någon låt från henne, och toppa det med att hon har varit din favorit artist i tio år och dessutom är hon från Usa vilket gör det ännu mer exklusivt. Som sagt, inget i hela världen kommer nånsin kunna slå den dagen jag såg Britney i Globen och det är både den bästa dagen 2009 men också den bästa dagen i hela mitt liv!

(Tyvärr fick man inte ta med sig systemkameror, och jag kunde därför bara filma och fota med min extremt dåliga kamera, vilket gör att kvalitén är usel, och det ser ut som att jag sitter typ 200 meter bort och inte ser något. Så var sjävklart inte fallet eftersom scenen var i mitten av Globen och man såg jätte bra. Därför lägger jag även in en annan bättre video från när hon var i Globen som någon girl har lagt upp på Youtube, och det var ungefär sådär det såg ut i mina ögon irl.)




Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha nehe. ska vi fika samma dag som han kommer? vilken tid dårå?

2009-12-28 @ 15:28:35
Postat av: Sebastian

Du som kommenterar anonymt får gärna skriva vad du heter så jag vet vem du är...?

2009-12-28 @ 15:54:26
Postat av: josefine

josefine heter jag och jag undrar vilken tid imorgon?? :) tacksam för svar

2009-12-28 @ 19:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0