they call me little love child

Jag är trött men jag ville inte sova. Jag var inte klar. Inte än. Jag hade inte tänkt färdigt än. Jag tänker på dig, mig, oss, vi. Jag tänker på det som hade kunnat vara, men som inte är. Jag tänker på Schmuel. Jag tänker på skolan. Jag tänker på Paris. Jag tänker på livet. Ibland önskar jag att jag hade en off knapp för mina tankar. Men tankar är bra. Tankar gör mig kreativ. Jag vill hinna röka en cigarett innan jag sover i mitt fönster och titta på stjärnorna. Det är terapi. Då kan jag tänka ut det sista jag har i huvudet och sedan bara sova. Men pappa är vaken och han luktar det direkt. Jag är rätt trött nu ändå så jag kanske borde sova sova sova sova sova sova sova sova sova ja du fattar väl, eller gör du verkligen det:..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0