it's my birthday

Jag har kommit på att mina inlägg i denna blogg har blivit exakt så som jag inte ville dom skulle bli. Som en helt jävla vanlig random äckel blogg. "idag gjorde jag detta, sen ska jag göra det, och detta är dagens outfit".
Jag skulle seriöst kunna spy på såna bloggar.
Men nu finns inte den här bloggen för någon annans skull. Jag har den för att jag vill ha den, och skriva exakt vad jag vill. Jag skiter fullständigt i hur många som läser den. Den enda som behöver läsa den är jag.
Egentligen vill jag inte skriva vardagsinlägg. Men sen samtidigt är det skönt att bara få skriva av sig, och få reflektera över vardagen. Och då antar jag att det är okej.
MEN någon "dagens outfit" lovar jag att ni aldrig kommer hitta i min blogg.
Gör ni det, så har jag förmodligen dött och ruttnat för längesen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0