Göteborg

Hemkommen från en underbar vecka i Göteborg med familjen. Här kommer bilder.

Villan som vi bodde i. Den är större än vårt vanliga hus här hemma.




Lite av vardagsrummet!






Lite av köket. Jätte mysigt och vi hade utsikt över havet!




Vår pool. ISKALL, men fin.



Max



Jag ska INTE doppa foten i vattnet här med strumpor på, utan det ligger faktiskt ett överkast på vattenytan som jag ska försöka flytta med foten, haha.



Lillebror och jag..............



Max



men kuuul, jag är så snygg jämfört med maxxx :) brun och muskelözzz




MMMM





30 meter till havet.



en dag skulle vi fiska krabbor.






äckelkrabba!



teheh



En dag tröttnade jag på platina blont med utväxt, och färgade istället mellanblont. På bilden ser det dock brunt ut.



älskade mammsi och jag.




Hah, max, pappa och jaget. pappa är minst heheöhö



mamma och jag.



denna bild får avsluta den mysigaste veckan på länge. bror klen, bror stek.

n

Kommentarer
Postat av: josefine

hahahaha jag älskar dig, vad fina bilder!, fast den sista bilden var lite läskig.... haha miss yooooooooooooooooooooooooooooo!

2009-08-03 @ 23:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0