goodbye

Igår var jag, frickan, Nadine, Keli, Nina, Emil och Affe och mös vid en sjö utanför Hässleholm. Det var myyysigt. Vi grillade och pratade om sex och andra skojigheter. Jag, fricky, Nadine och Keli sov sedan i frickans bil. Haha alla somnade efter typ tio minuter, föritom jag. Jag låg där och hade ont i röven, benen och nacken till klockan halv 4. Men det var trevligt och mysigt. IMORGON ser jag fram emot Köpenhamn och Aqua! Köpenhamn är nog en av de bästa städerna jag varit i. Jag har varit där nu 4 gånger på mindre än 5 månader, och jag älskar det mer och mer för varje gång. Det är en speciell känsla som finns i luften. En läskig, men skön på samma gång. Jag skulle lätt kunna flytta dit senare i livet. JAJA vi får väl se hur det går imorgon. Kanske blir ihjälskjuten eller våldtagen. Men det får man ta om man går ut i Köpenhamn <3

bild från igår


Kommentarer
Postat av: josefine

hihi :$ du är så fin!

2009-08-07 @ 07:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0