a boy shimmer

Jag väntade i skolan idag på att ha matte B i 5 timmar för att sedan inte ha matte B för att inte någon lärare kom. Jag älskar C4 vid såna här situationer. Eller inte. Så jävla dåligt. Som tur var höll Nina och frickan mig sällskap så jag väntade i alla fall inte förgäves.
För övrigt är det sååååååååååååå skönt att skolan dragit i gång på riktigt och jag vill aldrig lämna min klass. Jag har saknat alla och det är nu man inser hur mycket alla betyder. Frickan, Nina, Josefine, Matilda, Felicia, Linnea & Lina. Jag älskar er så mycket! Hehe, blir så sentimental när jag tänker på er.
För övrigt ser veckan bra ut med mys hos Nina på Onsdag, kanske Malmö på torsdag, korvfest hos Linnea på fredag och min första kräftskiva på lördag med Lisa, Hannah och Siri. Ska bli sjukt kul.
Och så ska jag även försöka skriva in mig på körskola snart. GÖTT.
Nu ska jag och mamma äta chips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0